Klientų patenkinimo politika ir pristatymo bei išvežimo sąlygos

Garantijos

Eglutė be rūpesčių! Mūsų tikslas – suteikti nepriekaištingą paslaugą ir aukščiausios rūšies eglutes! Būtent todėl kruopščiai atrenkame tik PREMIUM kokybės medelius. Reikia nepamiršti, kad eglutės yra natūralūs kūriniai, todėl kiekviena eglutė – unikali. Dažnai bus galima pastebėti kokį nelygumą ar kreivesnę šakelę. Tad, jei pristatyta eglutė netenkins Jūsų lūkesčių, eglutę mielai pakeisime kita.

Taip pat visos patirties metu pasirūpinsime tobulu aptarnavimu ir lanksčia paslaugių kurjerių pagalba. Atsiradus net menkiausiam nesusipratimui ar klaidai, stengiamės jas taisyti, tad maloniai lauksime Jūsų kritikos ir pageidavimų.

Drąsiai užtikriname 100% pinigų grąžinimo ir eglutės keitimo garantiją. Esant nesusipratimams, galite kreiptis į eglutę pristačiusį kurjerį, klientų aptarnavimą telefonu, el. paštu ar Facebook bei Instagram platformoje.

Eglutės keitimas – grąžinimo sąlygos

Jeigu pristatyta eglutė netenkina Jūsų lūkesčių, kurjeris mielai ją pakeis kita. Kad tai įvyktų sklandžiau, apžiūrėkite eglutę kurjeriui dar neišvykus arba kuo skubiau po pristatymo momento. Tokiu atveju kurjeris dar nebus labai nutolęs ir jam sugrįžti bus paprasčiau. Galite paprašyti, kad kurjeris aprodytų daugiau negu vieną eglutę. Apžiūrėti eglutes galite prie kurjerio automobilio. Lanksčiai prisitaikysime prie kiekvieno poreikių.

Jeigu pristatymo metu eglutės apžiūrėti neturite galimybės, paprašyti eglutės pakeitimo galite per 3 dienas po pristatymo datos.

Praėjus 3 dienoms po pristatymo, eglučių nekeičiame ir pinigų negrąžiname.

Nuoširdžiai rekomenduojame paskaityti eglučių laikymo ir priežiūros rekomendacijas čia

Pristatymas

Į eglučių pristatymą žiūrime labai lanksčiai. Rekomenduojame eglutę rezervuoti net jei nežinote kada norėsite eglutės pristatymo. Datą ir laiką visada galėsite keisti. Eglučių skaičius labai ribotas, tad laukti paskutinės dienos nevertėtų. Jeigu atsitiks taip, kad pristatymo metu Jūsų nebus namuose, tai su kurjeriu galite susitarti kitą laiką tą pačią dieną arba kurjeris Jūsų užsakymo pristatymą perkels į tos dienos maršruto užsakymų pabaigą, o nepavykus ir to padaryti, su Jumis susieks klientų aptarnavimo specialistas ir susitars kitą Jums patogų laiką.

Pristatymo sąlygos ir informacija

Eglutes pristatome nuo lapkričio 22d. iki gruodžio 24d. darbo dienomis ir savaitgaliais.

Eglutės yra pristatomos Jūsų pasirinktą dieną Jūsų pageidaujamu laiko intervalu.

Pristatymo laikas galimas ir vakarais iki 21:00 val.

Pristatymo datą ir laiką galima bet kada keisti. Tą padaryti galima pasinaudojus nuoroda, kurią gausite el. paštu kartu su užsakymo patvirtinimu arba susisiekus mūsų nurodytu telefono numeriu, email bei žinute Facebook.

Jei kurjeriui atvykus pristatyti eglutę klientas nėra randamas namuose, užsakymas nukeliamas į tos pačios dienos maršruto pabaigą arba sutariamas kitas laikas.

Išvežimas

SilverTree įsigytomis ir iš klientų surinktomis eglutėmis kruopščiai pasirūpiname. Visos kirstos eglutės yra atsakingai perdirbamos, tampa žemės trąša ar biokuru. Mūsų parduodamos vazone augintos eglutės yra atsodinamos. Jei visą šventinį laikotarpį buvo tinkamai prižiūrimos, laikantis mūsų eglučių priežiūros rekomendacijų, net 90% surinktų eglučių sėkmingai prigyja ir žaliuoja toliau.

Žengdami tvarumo kryptimi ir siekdami mažinti transporto priemonių išmetamą CO2 kiekį, stengiamės vairuoti ne tik mažiau, bet ir protingai. Kalėdinių medelių išvežimui sudarome tvarkaraščius, kuriais remiantis vieną dieną paskiriame vienam miesto mikrorajonui.

Išvežimo sąlygos ir informacija

Eglutes surenkame sausio 6-12 dienomis. Eglutes išvežame mikrorajonais. Datų ir rajonų sąrašas bus paskelbtas Facebook paskyroje ir www.silvertree.lt puslapyje.

Taip pat, likus 3 dienoms iki Jūsų mikrorajone planuojamo eglučių surinkimo, atsiųsime SMS žinutę ir el. laišką, kad pradėtumėte ruošti eglutes surinkimui. Kartais, dėl techninių klaidų, gali nutikti taip, jog negausite SMS ar el. laiško, todėl prašome būti supratingais ir pasidomėti apie Jums priskirtą datą mūsų svetainėje ar Facebook puslapyje.

Norėdami eglutes surinkti efektyviai ir tausoti gamtą, surenkant eglutes tikslaus laiko pažadėti negalėsime. Kurjeris turės trumpiausią įmanomą maršrutą, pagal kurį surinks visas eglutes. Jei kurjerio skambučio metu būsite namuose, Jūsų patogumui, kurjeris galės užeiti į vidų ir, į specialų maišą įvyniojęs eglutę, ją išsinešti. Jeigu turite galimybę eglutę palikti lauke ar laiptinėje, labai tai vertiname, nes taip prisidedate prie efektyvesnio eglučių surinkimo proceso.

Jei paskirtą dieną neplanuojate būti namuose, tikimės, eglutę rasti mums pasiekiamoje vietoje (kieme, prie vartelių ar laiptinėje). Tokiu atveju, siekiant užtikrinti kaimynų ramybę, galite palikti raštelį, kad eglutę paims SilverTree kurjeris. Išnešant eglutę, jos specialiai paruošti nereikia. Rekomenduojame prieš nešant eglutę į kiemą ar laiptinę, ją gerai nupurtyti vienoje vietoje, nes taip greičiau sušluosite nubyrėjusius spyglius. Tai atlikus, nešdami eglutę koridoriumi ar laiptais, nepribarstysite spyglių.

Įvykus nesusipratimui ir kurjeriui nepaėmus Jūsų eglutės, susisiekite su kurjeriu ar su mūsų klientų aptarnavimo specialistais. Galite paprašyti, kad eglutę paimtų tos pačios dienos vakarą ar kitos dienos rytą. Stengsimės spręsti visus nesusipratimus.

0
    0
    Krepšelis
    Tuščias krepšelis