Dažniausiai užduodami klausimai

  • Kaip garantuojate eglučių kokybę?

  • Kaip vyksta nemokamas eglučių pristatymas?

  • Kokios yra nemokamo eglučių išvežimo sąlygos?

  • Ar kurjeris padeda užnešti ir pastatyti eglutę?

  • Ar galima pakeisti pristatymo laiką ir datą?

  • Ar užsakius eglutę, papildomai reikia užsakyti ir stovą? Ar montuojate ją į tokį stovą, kurį turi klientas?

  • Ar eglutės vazonuose yra tvaresnės lyginant su kirstomis eglutėmis?

  • Kada geriausia užsisakyti eglutę?

  • Kada greičiausiai galite pristatyti eglutę?

  • Kokiais atvejais keičiame eglutę?

  • Kaip prižiūrėti eglutę?

  • Kiek laiko medelis gali stovėti namuose bei išlikti šviežias?

  • Ar galima kėnį laikyti stikliniame balkone ar terasoje?

  • Kur eglutės keliauja po švenčių, kai jas paimate?

  • Kaip atsiskaityti už eglutę ar stovą?

  • Ar išrašote sąskaitą faktūrą įmonei?

  • Ar galima užsisakyti eglutę, jei gyvenu už Vilniaus/Kauno/Klaipėdos miesto ribų?

  • Koks eglutės kamieno skersmuo? Koks eglutės apatinio vainiko skersmuo?

  • Ar galime užsakyti eglutę, jei gyvenu ne Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje?

Daugiau klausimų